چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ |۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 14, 2024
مبلغ

حوزه/ حجت الاسلام ذاکری از اعزام حدود ۱۰۰ مبلغ به اربعین حسینی خبرداد داد و گفت: این ۱۰۰ مبلغ در قالب سه گروه طلاب زباندان، رسانه و امداد به کربلا اعزام شدند که طلاب زباندان با ۵ زبان به تبلیغ و ترویج معارف اهل بیت(ع) خواهند پرداخت.

حجت الاسلام ذاکری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از شیراز، با اشاره به اعزام طلاب به اربعین حسینی، اظهار داشت: طی یک فراخوان حدود ۱۳۰ نفر از طلاب در آزمون شرکت کردند که پس از انجام مصاحبه توسط کارشناسان، مراحل بعد از جمله شناسایی طلاب زباندان شکل گرفت و افرادی که پذیرفته شدند در دوره آموزشی حضوری و برخط شرکت کردند.

وی افزود: پذیرفته شدگان دوره، در قالب ۲ کاروان به‌صورت سیار و مستقر در مسیر اربعین حسینی از نجف تا کربلا و کاظمین تا کربلا ساماندهی و اعزام شدند، گروه نخست ۲۲ مرداد عازم کربلا شدند و گروه دوم ۲۵ مرداد عازم خواهند شد.

مسئول ستاد اعزام طلاب استان فارس، با بیان اینکه حدود ۱۰۰ مبلغ در قالب سه گروه به کربلا اعزام شده‌اند، خاطرنشان کرد: این ۱۰۰ مبلغ در قالب سه گروه طلاب زباندان، رسانه و امداد به کربلا اعزام شدند که طلاب زباندان با ۵ زبان از جمله انگلیسی، اردو، اسپانیایی و عربی به تبلیغ و ترویج معارف اهل بیت(ع) خواهند پرداخت و طلاب پس از پایان ماموریت پنجم شهریورماه به کشور باز می‌گردند.

وی از راه‌اندازی واحد رسانه در حوزه علمیه خبرداد و اظهار کرد: برای نخستین بار در مرکز مدیریت، سال گذشته واحد رسانه در کل کشور تاسیس شده که تولیدات رسانه‌ای حوزه فارس با چند زبان منتشر شد.

حجت الاسلام ذاکری گفت: همچنین همایش «حرم تا حرم» با همکاری و مشارکت متجمع آموزشی پژوهشی بین الملل قم و حمایت جناب شیعی برگزار شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha